У проекті Ольга Баландюх ділиться з глядачами враженнями та спостереженнями від унікальності природи - від безмежного неба, кольорів космосу, дерев, озер та вулиць. Мисткиня нагадує, що щастя та краса є у звичних та найпростіших речах, варто просто краще роздивитись
Життя це рух. Ми або прогресуємо, або регресуємо і не можемо залишатися на місці. Показник - дія або її відсутність в обраному напрямку нашої свідомої еволюції. Вибір - це щоденна відповідальність. Адже кожен прожитий день - маленьке життя
То який він - білоруський пінхол? Чи має він єдність і загальні риси? Про що мріють і чому радіють юнаки та юнки з коробочками і банками, що бродять вулицями Мінська? Можна побачити на виставці
Євген Ткаченко - український живописець. У своїх картинах художник показує прості речі, він вчить зупинитися і подивитися на те, що нас оточує, вловити красу моменту, який більше ніколи не повториться, адже в поспіху часом так легко не помітити головне
Оскільки всі люди різні, то не існує жодної об'єктивної думки. Немає людей з однаковим сприйняттям світу. Когось надихає сухий шепіт аркуша, для іншої людини це лише порожній звук, що вислизає від уваги. Запах липневої ночі, тріск грому, тупіт дощу, тліюче вугілля... У кожного своє натхнення
На виставці будуть представлені роботи Катерини Тузової-Любанської (живопис); Юлії Мельниченко (живопис); Вадима Даманського (скульптура)
Графічний цикл робіт, присвячений не такому далекому минулому. Як пережити тяжкі часи? Як не зламатися? Побачити світло в кінці тунелю і на нього йти? Відповіді на ці питання автор разом з глядачами шукатиме на виставці
Проект «Нутрощi» є певною iнтерпретацiєю внутрiшнього стану художника, його переживань та роздумів про досить широке поняття розвитку в цiлому, перехiд пiдпорядкованостей у домiнанти та домiнант у пiдпорядкованостi
Експозиція польської пінхол-фотографині Michalina Hendrys об'єднує три проекти. Щоб створити фотографію, Міхаліна Хендріс використовувала мультипінхольну техніку. Вона розробила спеціальну камеру-обскуру і змінні трафарети, які пізніше стали книгою
Pavlovka ArtGallery пропонує візуальну мандрівку очима київського художника, що переймається у творчості як естетичними аспектами людського життя, так і суто соціальною проблематикою, але все це напрочуд у самобутній художній спосіб
Проект «Сітка» – це спроба перевести відчуття того, що таке інформаційні зв’язки у площину візуального сприйняття, узагальнення цього процесу до графічної форми: лінії, плями, кольору
Картина, на відміну від книги, викликає миттєву реакцію та одразу передає настрій і думку автора. Картина - опера кольору без протяжності в часі. Нова серія робіт Андрія тестує можливість роботи з таким лібрето в художній передачі містких літературних висловлювань
Інсталяція «Дощ» з мистецького проекту «Злива» - це візуальний образ офісного робітника на якого постійно падає інформаційний дощ, схожої між собою інформації. Занурюючись в повсякденну роботу, розчиняєшся в подібності і вірогідності ідентичного щоденно повторення
Фотовиставка має на маті відкрити поезію в предметах, які не помічаємо або навіть вважаємо непотрібними покидьками суспільство. Хоча суть окремих знімків, складових серію різна, загальна ідея - художнє бачення одухотвореного в неживий
Жінки сплять. Вони бачать сни про те, як стали маленькими, слабкими, беззахисними. Вони бачать сни про те, що для їх можливостей існують межі, для їх магії - правила, для їх енергії - заборони. Але згодом жінки прокинуться і усвідомлять себе
У своїх роботах, художник синтезував образи з документальних фільмів про місто і природу. Митець переплітав лінії, наповнював їх різними кольорами. Так з одного малюнку розпочалась серія картин, потім скульптур та інсталяцій
Чому в століття надточних технологій і багатопіксельних камер знаходяться диваки, які віддають перевагу власноручно зробленим фотоапаратам і метушні з проявленням і печаткою, як в минулому столітті? Адже з безлічі кадрів тільки деякі виявляються вдалими
Це серія абстрактних робіт, до якої художник повертався декілька останніх років. У ній він освітлює питання відносин людини і суспільства, природи і навмисної війни. Два кольори - два протиставлення. Медитація чи роздуми? Поетика чи статична реальність
Можливості мистецтва - величезні і не обмежуються віддзеркаленням реальності, за якою насправді ховається інший світ, зовсім інший вимір. Як писав Ортега-і-Гассет, треба навчитися, дивлячись через віконне скло в сад, бачити не сам сад, а вікно в нього
Людина, коти і похмурі пейзажі. Самозабутньо входячи в кружляння. Болюче питання. Люди Laul