Національний музей українського народного декоративного мистецтва
Проект «Завод» досліджує явище декоративного мистецтва в українській радянській культурі на прикладі діяльності Васильківського майолікового заводу за часів роботи художників Надії та Валерія Протор’євих. Експозиція складається з вибраного зрізу продукції заводу
Нацiональний музей «Київська картинна галерея»
Експозиція становитиме своєрідну лабораторію мисткині, в якій поруч із закінченими роботами експонуватимуться підготовчі ескізи, начерки, а глядач зможе прослідкувати як авторський задум перетворюється на витвір мистецтва
Національний художній музей України
Учасники мандрівки ознайомляться з місцевою цікавинкою - вишуканим мистецтвом азулежу. Це лазурний розпис на білій плитці, якою у Португалії ще з 17 століття облицьовували інтер’єри та екстер’єри найрізноманітніших будинків і навіть церков
Національний художній музей України
MAJAKI, у перекладі з польської – маячня, саме так називалася одна з рецензій у львівський пресі на велику виставку галереї «Der Sturm», яка відкрилася у червні 1913 у залах Товариства Прихильників Красних Мистецтв. Виставка не отримала належного відгуку у львівської публіки, але вона стала тією подією, яка зазначила прихід до міста нового мистецтва
Музей Івана Гончара
Виставка вишиваних робіт Поліни Гуменюк на теми пісень Павла Дворського. Це вже третя авторська виставка майстрині в залах Музею впродовж десяти років
Галерея сучасного мистецтва «Триптих АРТ»
Ця серія картин розповідає про відчуття присутності і відсутності, позначені самотніми предметами, що їх залишили позаду, і про високе почуття, яке виникає у нас, коли ми стикаємося з могутністю Ночі
Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Як пережив «комунізацію» Музей Ханенків і які наслідки вона мала? Хто захищав колекцію? Чи вдавалося перемогти систему? Про це говоритиме у своїй лекції генеральна директорка Музею Ханенків Катерина Чуєва
Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
«Музей. Століття» – перший історико-документальний виставковий проект Музею Ханенків, що розкриває долю музею та його колекції від переламного для країни 1919 року. Ключове місце у проекті належить архівним документам
Національний художній музей України
Хоча Олександр та Євген Архипенки були рідними братами, їхні погляди на мистецтво кардинально відрізнялися. Так, відомий скульптор-авангардист Олександр і колишній міністр рільництва Української народної республіки Євген по-різному дивилися на поняття національного мистецтва
Музей театрального, музичного та кіномистецтва України
Програма: А. Стаміц – Рондо каприччиозо; К. Дебюссі – Сиринкс; Е. Віла-Лобос – Чотири прелюдії; І. Альбеніс – «Серенада»; Г.Ф. Гендель – Соната № 4, ля мінор; Т. Гауде – Соната для флейти та гітари, тв. 24; Ф. Шуберт – «Аве Марія»
Музей історії Києва
Художниця малює усі полотна за один сеанс, фіксуючи таким чином у кольорі одномоментний стан свого настрою. Ця виставка показує внутрішній світ звичайної людини, яка не є професійним художником, але через полотно виражає свої почуття та емоції
Національний музей Тараса Шевченка
Це можливість весело провести час з сім'єю, дітьми та рідними. Ви будете розважатись, спілкуватись і дізнаватись нове, досліджувати музей, гратись у кольори, фотографуватись, разом створювати сувеніри, малювати та розгадувати квести
Літературно-меморіальний музей-квартира П. Г. Тичини
Літо – це завжди відпочинок, натхнення, щастя. Для Поета – особливо. Фотографії старі, а Поет – молодий, стрункий, замріяний, закоханий; у лісі, біля моря, на пікніку; з Лідусею, друзями, родичами. Вперше ці фото на виставці «Літо, пляж, Тичина». І вірші, і речі – свідки того щастя
Музей історії Києва
Арт-проект має на мені показати, що чорний колір – це насправді колір величі, аристократизму та благородності. 15 картин і 15 скульптур переплітаються між собою, перетворюючись в потужний емоційний сплеск. А завдяки особливій грі світла, кожному гостю вдасться побачити в роботах свій чорний
Національний заповідник Софія Київська
Київ 30-х та 40-х років, руйнація церков і пам'яток мистецтва комуністичною владою, мінування об'єктів 1941 року, нацистська окупація Києва, а також дослідження і таємниче зникнення решток Київського князя Ярослава Мудрого та ікони Миколи Мокрого - пройдіть шлях сторінками історії України
Національний художній музей України
Це великий виставковий проект, присвяченого творчості найяскравішого експериментатора українського авангарду. На виставці буде не лише представлена найповніша версія творчості Богомазова на основі відібраних робіт з музеїв і приватних збірок України, але й значний пласт підготовчих робіт
Національний художній музей України
Видання «Обличчям до стіни» було надруковано з нагоди персональної виставки Миколи Рідного в галереї Лабіринт у Любліні. Виставка була наймасштабнішою презентацією робіт художника в Польщі та поєднувала відеоінсталяції, фотографічні серії та колажі, створені в 2011 – 2018 роках
Національний музей історії України
Це прекрасне явище кримськотатарської культури у 2018 році було включене до переліку нематеріальної культурної спадщини України. Учасники майстер-класу відкриють для себе глибинний символізм елементів орьнеку і кожен з них створить власний орнамент
Національний художній музей України
Імена норвезьких художниць Кіті Шеланд та Фріди Хансен, ймовірно, не знайомі українському глядачу. Проте їхнє значення у мистецтві Норвегії досить велике. Кіті Шеланд та Фріда Хансен – жінки, які своїм життям прописували право на творчу біографію і руйнували усталені погляди на роль жінки в суспільстві
Національний музей історії України
Що сучасні історики знають про ранню історію слов'ян? Насправді, зовсім небагато. Звідки взялися ранні слов’яни? Як цьому народу, про який майже не згадували давні історики, вдалося раптово розселитися на широких просторах Східної Європи? Як виникла перша держава на цих теренах