PinchukArtCentre
Під час лекції піде мова про історію фотографії від зародження до найяскравіших напрямків першої половини ХХ століття, про те, як фотографія стала мистецтвом, а також про її місце в світовій культурі
PinchukArtCentre
Під час своєї лекції на тему «Центр Помпіду — більше ніж музей» Бернар Блістен розповість про історію та колекцію одного з найбільш відомих центрів сучасного мистецтва в світі — французького національного музею сучасного мистецтва «Центр Помпіду»
PinchukArtCentre
Микола Рідний, для якого Борис Михайлов став наставником, другом та колегою, сфокусується на розповіді про художнє середовище Харкова 2000-х років, де під впливом Бориса Михайлова відбувалося становлення молодих сучасних українських митців та мисткинь
Національний художній музей України
MAJAKI, у перекладі з польської – маячня, саме так називалася одна з рецензій у львівський пресі на велику виставку галереї «Der Sturm», яка відкрилася у червні 1913 у залах Товариства Прихильників Красних Мистецтв. Виставка не отримала належного відгуку у львівської публіки, але вона стала тією подією, яка зазначила прихід до міста нового мистецтва
Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків
Як пережив «комунізацію» Музей Ханенків і які наслідки вона мала? Хто захищав колекцію? Чи вдавалося перемогти систему? Про це говоритиме у своїй лекції генеральна директорка Музею Ханенків Катерина Чуєва
Мистецький арсенал
У лекції розглядається тема смерті, нескінченності та порожнечі у творчості п'яти містичних художників, які перетворили своє життя на постійний перформанс
Національний художній музей України
Хоча Олександр та Євген Архипенки були рідними братами, їхні погляди на мистецтво кардинально відрізнялися. Так, відомий скульптор-авангардист Олександр і колишній міністр рільництва Української народної республіки Євген по-різному дивилися на поняття національного мистецтва
Мистецький арсенал
Лекція Віктора Марущенка «Фотографія і час» відбудеться у межах спеціальної програми до Виставка «Обабіч». На зустрічі Віктор Марущенко розкаже про свою роботу із Міхаелем Главоггером, про фотографії, а також про те, як важливо все доводити до кінця
Національний художній музей України
Імена норвезьких художниць Кіті Шеланд та Фріди Хансен, ймовірно, не знайомі українському глядачу. Проте їхнє значення у мистецтві Норвегії досить велике. Кіті Шеланд та Фріда Хансен – жінки, які своїм життям прописували право на творчу біографію і руйнували усталені погляди на роль жінки в суспільстві
Національний художній музей України
Центральною частиною експозиції «Олександр Богомазов: творча лабораторія» став живописний цикл «Пилярі» . Художник свторив дві картини циклу - «Пилярі» і «Правка пилок». А якою могла бути третя робота, яку Богомазов не встиг написати через передчасну смерть
Мистецький арсенал
На лекції буде розглянуто складне питання довіри зображенню і наслідків цієї віри в документальність, яка, по суті, є абсолютною інтерпретацією і маніпуляцією
Простір «Хлєбзавод»
м. Київ, вул. Кирилівська, 65б
Про актуальне мистецтво та специфіку різних осередків розповість куратор мистецьких проектів, теоретик мистецтва, лектор курсу «Мистецтво ХХ ст.» Олександр Сушинський
Національний художній музей України
Відео «Мистецтво в космосі» є документацією непересічної події – першої виставки в космосі, що відбулася в 1993 році. Дві графічні роботи Ігоря Подольчака експонувалися на борту російської орбітальної станції «Мир»
Національний художній музей України
Кандидатка мистецтвознавства з Норвегії Олена Сом-Сердюкова пропонує знайти відповідь на запитання «Чому кричав Мунк?». Адже відлуння його «Крику» чути й зараз. Едвард Мунк — одинак у житті, бунтар у мистецтві, геній, який посів особливе місце в історії мистецтва
Національний художній музей України
Про особливості неофіційного мистецтва, специфіку різних осередків та найцікавіших художників розповість завідувачка відділу мистецтва ХХ-ХХІ століття NAMU Оксана Баршинова
Національний художній музей України
На лекції говоритимуть про те, як розвивалась фотографія протягом десятиліть, хто і чому увійшов в історію фотографії як безумовний геній
Національний художній музей України
Унікальний формат лекції-дискусії, яка поєднає в собі ці два різні аспекти. Жива розмова, присвячена творчості мистців у реаліях Радянського Союзу і їхнім пошукам на межі реалізму і модернізму
PinchukArtCentre
Під час першої лекції Леся Кульчинська проаналізує зразки особливо пристрасної уваги до глядача в сучасному мистецтві та прослідкує її витоки
Національний художній музей України
Виступаючи за історичне місце українського авангардиста Олександра Богомазова серед таких гігантів модернізму, як Василь Кандинський, лекторка зосередиться на теоретичних працях художника, проливаючи світло на їхнє спільне бачення Нового мистецтва 20 століття
Національний художній музей України
Лекція пройде у межах програми заходів до виставки «Олександр Богомазов: творча лабораторія», яка суттєво доповнить знання про авангардне мистецтво та допоможе розширити межі дискусії навколо творчості Богомазова у контексті мистецтва світового авангарду