Які враження у Богомазова залишила подорож до Фінляндії? Що означала для художника його дружина Ванда Монастирська? Які ідеї сповідував Богомазов-педагог і Богомазов-теоретик мистецтва? Як київська публіка реагувала на роботи авангардиста? Відповіді на ці та інші питання ви почуєте на екскурсії
Учасники мандрівки ознайомляться з місцевою цікавинкою - вишуканим мистецтвом азулежу. Це лазурний розпис на білій плитці, якою у Португалії ще з 17 століття облицьовували інтер’єри та екстер’єри найрізноманітніших будинків і навіть церков
MAJAKI, у перекладі з польської – маячня, саме так називалася одна з рецензій у львівський пресі на велику виставку галереї «Der Sturm», яка відкрилася у червні 1913 у залах Товариства Прихильників Красних Мистецтв. Виставка не отримала належного відгуку у львівської публіки, але вона стала тією подією, яка зазначила прихід до міста нового мистецтва
Хоча Олександр та Євген Архипенки були рідними братами, їхні погляди на мистецтво кардинально відрізнялися. Так, відомий скульптор-авангардист Олександр і колишній міністр рільництва Української народної республіки Євген по-різному дивилися на поняття національного мистецтва
Видання «Обличчям до стіни» було надруковано з нагоди персональної виставки Миколи Рідного в галереї Лабіринт у Любліні. Виставка була наймасштабнішою презентацією робіт художника в Польщі та поєднувала відеоінсталяції, фотографічні серії та колажі, створені в 2011 – 2018 роках
Імена норвезьких художниць Кіті Шеланд та Фріди Хансен, ймовірно, не знайомі українському глядачу. Проте їхнє значення у мистецтві Норвегії досить велике. Кіті Шеланд та Фріда Хансен – жінки, які своїм життям прописували право на творчу біографію і руйнували усталені погляди на роль жінки в суспільстві
Центральною частиною експозиції «Олександр Богомазов: творча лабораторія» став живописний цикл «Пилярі» . Художник свторив дві картини циклу - «Пилярі» і «Правка пилок». А якою могла бути третя робота, яку Богомазов не встиг написати через передчасну смерть
Відео «Мистецтво в космосі» є документацією непересічної події – першої виставки в космосі, що відбулася в 1993 році. Дві графічні роботи Ігоря Подольчака експонувалися на борту російської орбітальної станції «Мир»
Про особливості неофіційного мистецтва, специфіку різних осередків та найцікавіших художників розповість завідувачка відділу мистецтва ХХ-ХХІ століття NAMU Оксана Баршинова
Музейні працівники підготували спеціальний пригодницький квест та майстер-клас. Учасники дізнаються, які властивості і яку силу мають чотири елементи - земля, вода, повітря і вогонь. А також з'ясують, який таємничий елемент здатен їх об'єднати
Кандидатка мистецтвознавства з Норвегії Олена Сом-Сердюкова пропонує знайти відповідь на запитання «Чому кричав Мунк?». Адже відлуння його «Крику» чути й зараз. Едвард Мунк — одинак у житті, бунтар у мистецтві, геній, який посів особливе місце в історії мистецтва
На лекції говоритимуть про те, як розвивалась фотографія протягом десятиліть, хто і чому увійшов в історію фотографії як безумовний геній
Дослідниця, яка багато років вивчає творчість одного з найвпливовіших авангардистів світу, розповість про деталі творчого процесу Богомазова, про створення вражаючих новаторських робіт через низку ескізів і начерків художника
Щоб привернути увагу української аудиторії до каліграфії як частини культурної спадщини нації, впродовж 5 місяців буде проведено низку заходів: майстер-класи, курси каліграфії, онлайн навчання, поширення прописів, каліграфічні квести, лекції, виставка каліграфії
Унікальний формат лекції-дискусії, яка поєднає в собі ці два різні аспекти. Жива розмова, присвячена творчості мистців у реаліях Радянського Союзу і їхнім пошукам на межі реалізму і модернізму
Лекція пройде у межах програми заходів до виставки «Олександр Богомазов: творча лабораторія», яка суттєво доповнить знання про авангардне мистецтво та допоможе розширити межі дискусії навколо творчості Богомазова у контексті мистецтва світового авангарду
18 травня - міжнародний День музеїв! Темою цьогорічних заходів ICOM Ukraine визначив «Музеї як культурні хаби. Майбутнє традиції». Кейс ребрендингу й оновлення NAMU якнайкраще показав, що українські музеї змінюються і стають одними з ключових точок на культурній мапі міста
Виступаючи за історичне місце українського авангардиста Олександра Богомазова серед таких гігантів модернізму, як Василь Кандинський, лекторка зосередиться на теоретичних працях художника, проливаючи світло на їхнє спільне бачення Нового мистецтва 20 століття
Це великий виставковий проект, присвяченого творчості найяскравішого експериментатора українського авангарду. На виставці буде не лише представлена найповніша версія творчості Богомазова на основі відібраних робіт з музеїв і приватних збірок України, але й значний пласт підготовчих робіт
До вашої уваги паралельна програма заходів у межах виставкови Олександра Богомазов, у яку ввійдуть багато цікавих лекцій та екскурсій