Арт-простір «White World»
Виставка «Ostinato» – це зустріч двох художників, для яких тема людяності в мистецтві є головною. Матвій Вайсберг представляє графічні цикли «Слабкий антропний принцип» і «Дороги». Пінхас Фішель представлений роботами з серій «Ктуби» і «Пристрасті навколо єдинорога»
Національний художній музей України
Це перше масштабне видання, що демонструє живопис майстра від кінця 1970-х років до сьогодення. На презентації буде експоновано твори художника різних років, в яких закарбовано моменти з життя митця та його близьких, спогади, алюзії, рефлексії
Аукціонний дім «Дукат»
м. Київ, вул. Володимирська, 5
Апелюючи до критеріїв часу і простору, автор конструює власну образно-художню систему - парадигму споглядача і деміурга, де пошук незримих, але відчутних взаємозв'язків індивіда з навколишнім світом є найважливішим для майстра
Французький інститут в Україні
Історія створення світу, якою розпочинається Біблія, надихнула у 1999 році Матвія Вайсберга на створення циклу робіт під назвою «7 днів». Через 18 років художник повертається до цієї біблійної історії і пропонує нове прочитання...
Арт-простір «White World»
Основу експозиції складуть недавні роботи митця. А сама виставка названа на честь однієї з них, написаної в 2017 році. Цьому є ряд причин: відвідування автором у 2017 році меморіалу в Освенцимі-Біркенау та відомий вислів Теодора Адорно про те, що писати вірші після Освенцима – варварство
Дім освіти та культури «Майстер Клас»
Унікальний концерт: Вікторія Польова представить авторські твори, співзвучні циклу «Сім днів» Матвія Вайсберга. Це буде останній акорд виставки Матвія Вайсберга в Будинку МК
Educatorium
Як спокусити мистецтвом на першому побаченні? Дуже просто, якщо у ролі лекторів виступають справжні митці. Найвідоміші українські художники розкажуть про творчість та творців з позиції колег та друзів, а не науковців
Closer Art Centre
Новий сезон «Obraz» розповість про великих експериментаторів і першовідкривачів парадоксального ХХ століття. Перший парадокс програми - творчість Хаїма Сутіна. Художник, який не відкрив нічого нового у формі, але без якого художнє явище, назване Паризькою школою було б неповним