Вже вдруге цього літа софія гратиме пісні з нового альбому 'looming', які кожного разу звучать інакше. проникливий голос/шепіт та акуратний звук гітари - можна було б сказати, що вона розказує історію
Колаж унікальний – усією своєю основою, побутом, взаємовідносинами між абсурдно схрещеними частинами, що намагаються жити самостійно, але сепаратизм приводить до ще більшої дифузії і єднання. Колаж – це життя в новій субстанції, це радісне відчуття сили і бадьорості, пристрасті і вседозволеності
Новий проект Миколи Малишка – це поле для сталих і нових роздумів, для рефлексій над звичними і простими речами, котрі однак завжди стають інтенціями до більш глибокої співучасті, розуміння
За два тижні після виходу нових записів меланхолійної sophistication. має статися і новий концерт. Почуйте альбом looming наживо
«Колискова» репрезентує судження над тим станом, в якому кожен почувається найбільш невимушено і природньо; над станом, який радше схожий на медитацію; над станом, який є проміжком між дією та отриманою емоцією
2017 року ГО Місто-сад реалізувала мистецький проект «МЕЖА» – дві короткострокові резиденції у Слов’янську та Ужгороді. 12 митців спробували наблизитися до формування поняття «межа», яке вимагає постійного переосмислення, зокрема – з введенням «безвізу» та з бойовими діями на Сході країни
Нестійкийоб'єкт – маленька частина величезного колажу, який називається «життя на Землі». Але він важлива частина, бо без нього Стійкі об'єкти просто припинять існування, так як немає альтернативи. На зустрічі ви дізнаєтесь про Нестійких усе та навіть більше
«Нестійкіоб'єкти» дуже важливі – вони є суттю часу, плоттю ситуації, амплітудою настрою, рятівними маятниками. Щоб зрозуміти Нестійкіоб'єкти, спочатку треба зрозуміти себе. Це дзеркало, в якому відображене буття і це ліки від нестійкої позиції спостерігача Нестійкогооб'єкта
Виставка «Folder» – ретроспективний перегляд усього доробку автора. Роботи, переважно формату А4, створювалися з 2008 року, коли художник взяв з собою пачку офісного паперу в Трускавецький санаторій. Відтоді цей матеріал став незмінною площиною пошуку і експерименту
Новий проект Дмитра Молдованова – це авторський роздум щодо найпоширенішої з порочних пристрастей – черевоугодництва і про те, що за нею слідує – «Післясмак», який виходить за межі звичного трактування смертного гріха
У виставці «Художник і модель», до якої ввійшли нові живописні роботи автора та графіка 1990-х років, проблемними місцями стали зв'язок між художником і натурницею, перетворення тіла на об'єкт та загалом – відношення образу і прообразу
Проект чернівецької художниці Ірини Каленик - є суб'єктивним способом читати Історію - не у термінах зміни епох, послідовності, причинно-наслідкового зв'язку, а так, ніби вона невідступно присутня поруч у вигляді пам'яті образів та смислів
На Вас чекає: авторська екскурсія Влади Ралко виставкою «Урочистість». Це буде єдина можливість дізнатися про ідею виставки та процес її підготовки безпосередньо від авторки проекту; Розмова з художницею, модератор – Павло Гудімов
Розмова з Павлом Гудімовим піде про колекціонування, смак до сучасного мистецтва і чому не варто боятись ходити на виставки. На події буде представлено кілька відео-коментарів від сучасних українських художників
Для Влади Ралко проект продовжує ту гру із усталеними поняттями, яку художниця впроваджувала у попередніх проектах. Так рисунки, які експонуються в арт-центрі, належать до двох серій, «Лінія розмежування» та «Переоблік», що створювалися протягом 2016-2017
Наталія Лялюк проявляє у своїй творчості особливу форму щирості. Художниця не відкидає жодного етапу важкого співіснування з реальним. Наталія демонструє, як можна перебувати в умовах постійного вагання
У своєму проекті «Між штрихами» художниця Анна Миронова проявляє неоднозначне ставлення до питання інтерпретації: поле власного мистецтва стає настільки щільним і насиченим, що в ньому не має залишитися місця іншому погляду, та водночас авторка не заперечує його можливість
Сум і відчай поглинають кожного подорожнього, коли голос з GPS-навігатора сповіщає про прибуття в кінцеву точку маршруту – але села, яке ти хотів відвідати, вже немає. І тільки купи чорних колод, які проглядають через густі зарості чагарнику, обабіч дороги, підказують, що тут колись жили люди
Другий персональний проект «Інстинкт» Юрія Денисенкова є наступним кроком у бік дослідження прикмет сучасності після його серії «Тло» (2013). Художник зосереджує свою увагу на питанні масової свідомості, а також (само)контролю індивіда як елементу натовпу
Але кожна можлива подібність обрисів набуває в абстрактному особливого змісту, коли подібне починає мати відношення не лише до свого початкового відповідника, але розвертає ціле віяло векторів, звертаючись до можливих подібностей будь-де