«Відпустка» – це тотальний колаж довжиною більше 30 метрів. Він складається зі знімків, створених художницею протягом 2015 – 2018 років на базі відпочинку «Золотий берег», розташованого на півострові Бірючий, на березі Азовського моря
В основу проекту лягли фотографії з численних інтернет-оголошень про продаж кімнатних пальм. Ці ошатні і наче не зовсім доречні в тісній квартирі рослини стали для художника метафорою живопису та його місця у просторі сучасного мистецтва
Художниця і філософка Яна Кононова живе на півострові біля Трахтемирівського заповідника. Одного разу від місцевих жителів вона почула фразу «Сходіть подивіться на погоду біля танка». З цієї фрази почалося її фотографічне дослідження невизначених погодних і людських станів та меланхолії
У своєму перформансі білоруський колектив Tremors Dance Company досліджують тему взаємин між трьома людьми, що застрягли між «вчора» і «завтра» в просторі, згорнутому в одну точку. У них є стос дерев`яних плит, дві ковдри на трьох і один матрац
У своєму проекті художниця простежує, як обіцянка утопії, що виражається через символіку зеленого кольору, поступово проникає до різних аспектів навколишньої дійсності та поглинає їх
Dymchuk Gallery представляє проект київського мистецького колективу Служба технічного обслуговування, який перетворить виставковий простір галереї на офіс художників та художниць
У дискусії з нею поговоримо про політичне в мистецтві та перформативні практики самої Уте. Вона щораз провокує та дивує кожного, хто перебуває поруч. Цього разу по-іншому не трапиться, адже навіть кураторки проекту не знають точно, яку програму Уте Кільтер привезе із собою
Віталій Агапєєв розповість про свій проект DEATHTOPIA, місце смерті у сучасній культурі, середньовічні метеорити та про те, як не втратити почуття гумору опираючись на кістки та черепи посеред невідворотності ентропії
Вже у самій назві відображений головний мотив дослідження художника: місце смерті в культурі та способи співіснування з цим моторошним, проте неминучим явищем
«Сузір’я» – це серія виставок, у яких співставлені художні практики двох поколінь: представників «одеського нонконформізму» 60-80-х років та сучасних одеських художників
Сприймаючи матеріальний світ через призму руїни, що постала в Червонограді, звідки родом Юрій, і країні в цілому як наслідок так званої «нової ери» в українській історії, художник адаптує свій власний життєвий досвід до викривленої уяви про радянські форми існування
У проекті «Хроніки майбутніх рас» автора спробував осмислити суперечності і парадоксальні метаморфози нашого світу через призму естетики метамодернізму. У проекті процитовані твори ХХ-ХХI століття з їх переосмисленням і авторською інтерпретацією
#nofilter - біомеханічний апарат для автоматичного відтворення музичних творів. Класичний механізм складається з людини, коробки, гучномовця і пристрою для ручного вибору твору. Приводиться до дії при вставці тексту в спеціальний відсік
Krolikowski Art провели дослідження механізмів інформаційної війни. Використовуючи образ саламандр та основні мотиви роману «Війна з саламандрами» Карела Капека, митці створили проект, який за допомогою арт-об'єктів розповідає про різні технології інформаційних війн
Серія крупноформатних живописних робіт складається з 6 полотен, створених художниками в останні кілька місяців
На виставці молодого одеського художника Дмитра Євсєєва «Інтроспекції» представлено живописні полотна, створені протягом останніх років. В серії камерних робіт, більшість з яких є портретами, він схоплює різноманітні стани, в яких опиняється його герой
Серія перформансів митця «незнання / нерозуміння» пов'язана з дослідженням ритуалів та обрядів, метою яких був компроміс з духом, природою, всесвітом чи богом. У роботі «Голосіння» художник звертається до українських поховальних пісень та до образу голуба
До експозиції увійшли роботи, що демонструють вигадану групою ідею «гібридного контенту», що є рішенням проблеми того, як жити людині у добу невизначеності в індивідуальному та соціальному житті
Виставка графіки молодих українських художниць, які працюють разом як Etching Room #1. На виставці будуть представлені як індивідуальні роботи двох авторок, так і спільні, а також низка знайдених об`єктів, які стали прототипами чи надихнули на створення графічних робі
На виставці Анатолій Ганкевич представить 14 фотознімків, зроблених ним в Індії. Для художника з великим досвідом роботи в кіноіндустрії спостереження, створення атмосфери, суміщення різних планів та увага до деталей є принципами, на яких будується робота з будь-яким матеріалом. Саме на цьому ґрунтується і фотографічна серія Наскрізь»