Artist Talk з Павлом Маковим відбудеться в межах фенісажу виставки «Фікус і ластівка». Під часу події, обговорюватимуться теми тендітного особистого і безапеляційно соціального
Назва виставки, здається, натякає на символічний вимір і приховані змісти проекту, проте це не так. Маков не зображує об'єкти задля заохочення пошуку правильних значень, що ховаються за символічною оболонкою. Навпаки, його цікавлять самі об'єкти з їхніми ефектами присутності та моментами інтенсивності
Проект «Фігури» – це живописні серії про героїв, які програли у битві із власним майбутнім. Пустельні пейзажі морського узбережжя, хвилі, редуковані до прямокутних ліній греками та хвилі, переосмислені у кольорі радянським модернізмом, зафіксовані у просторі, перемістились далеко за межі своєї дійсності у часі
«Стереотип» – виставка про явище стереотипізації, яке сьогодні нерідко розглядається як абсолютно негативне або взагалі не розглядається. Цей проект є спробою проаналізувати причини виникнення стереотипу, принципи його дії та зрозуміти, чим дійсно може бути стереотип
Відкидаючи інженерну точність Татлінського об’єкта «інтимної авіації», Будніков узагальнює технічні елементи літаків та обриси їх крил, залишаючи процес деконструкції поза глядацьким оком. Все, що ми побачимо тут і тепер – народження нової реальності, яку не передбачив автор – справжньої реальності свободи людської думки
Це арт-проект про причину та її підривний потенціал. Ми часто не звертаємо уваги на те, що діється навколо. Світ жорстокий і динамічний, тому якщо гостро реагувати на це, можна заробити нервовий розлад. Ті, хто не бояться так ризикувати, фіксуючи незвичне і страшне, стають пророками смерті та народження нових цінностей, зміни хаосу порядку на порядок хаосу
Виставка «Складний червоний» - це спогад і передчуття водночас. Червона лінія, червона пляма, червоний мазок, червона розмивка, червоний акцент - живописні проекції емоційних зламів. Залишаючись особистими спогадами художника, вони щоразу набувають нової подоби, взаємодіючи з глядачем
Режисерка документального фільму Аліна Максименко - зазирнула за завісу побуту Асі (Олександри) Павловської та її сина Дмитра, щоб дізнатись, як та чим живуть представники родини Якутовичів
Всесвіт — це колір, і навпаки. Так само спонтанно, як виник наш світ, виникає й образ кольору. Художник Антон Логов передає випадковість цього явлення на полотні «складним червоним»
У Я Галерея відбудеться фінісаж виставки Ростислава Котерліна «Людське, художнє». На ньому буде презентовано альбом про незалежне мистецтво Івано-Франківська «Перший відмінок». Презентація пройде за участі Анатолія Звіжинського та Ростислава Котерліна
Виставка Ростислава Котерліна – це пошук важливого серед глобального, спроба впорядкувати хаос, зосередившись на універсальних цінностях. Його живопис відтворює швидкоплинність часу та рух істини
На фінісажі виставки відвідувачі та запрошені гості з'сують що та чому викликає гостру зацікавленість феноменом Божени. Під час публічної дискусії «Нереальна Божена Чагарова» говоримуть про спосіб творити власну реальність та мистецькі категорії у творчості Чагарової
Куратор розповість про концепцію створення проекту, художників та їх твори, що представлені на виставці, історії їх створеня та можливі аналогії між ними, та чому так важливо створювати власні мистецькі хроніки
Існують художники. Вони також створюють хроніки. Їхнє прагнення – знайти та зафіксувати сьогоденні артефакти, часом нереальні, абсурдні й неформатні для звичайної аналітики, але неймовірно потрібні тут і зараз для самих художників і середовища
Поліна розповість про сучасні виклики та тенденції в історії мистецтва, про розвідки в сфері радянської спадщини, а також про розвиток digital art history. Павло Гудімов презентує веб-ресурс Yakutovych.Academy як зразок сучасного мистецтвознавчого дослідження та поділиться досвідом розробки проекту
У арт-проекті Ялоза вирушає у давнину, аби говорити про двох героїнь, Єву та Марію, жінок, що відкривають та завершують цикл від гріхопадіння до воскресіння
«Нічого» - це живописні твори, в яких знаходять своє відображення художні рефлексії, життєстверджуюча позиція й ставлення до малярства як способу власної «втечі» загалом
Проект об’єднує два полярні вектори щодо, здавалося б, найдоступнішої теми – автопортрету. Перший – це особистісна алюзія до релігійної притчі Олександра Бабака, другий – деструкція традиційного жанру Андрія Сагайдаковського
Поліна Ліміна, кураторка виставки «Ідоли. Сергій Якутович», авторка книжок «Як у Тіні. Георгій Якутович як ілюстратор книги «Тіні забутих предків» та «Професія: художник», розповість як створювалася експозиція, які цікаві та сьогоденні теми можна знайти в художників минулого століття
Сергій Якутович у своїй творчості розробив багато графічних форм героїзму, які не були обмежені ані хронологією, ані географією, ані концепцією. У цих пошуках перетин був один: у точці народження архетипового ідолу, в якому зосереджувалися утопічні мрії та потяги різних груп людей