Karas Gallery
Чим би не займався художник, він все одно вивчає буття та шукає істину. Нова серія картин Едуарда Потапенкова зображує в першу чергу сутінки, сутінки як пограничний стан між світлом та темрявою, пограничний стан, який німецький філософ Карл Ясперс назвав Grenzsituation
Karas Gallery
У представлених роботах митець звертається до такої філософської категорії як форма, як границі, що окреслює Ніщо. Форма як самоідентифікація. Форма як наслідок безперервної єдності, й неперервності простору і часу. Форма яка змінюється, приваблює, спокушає, диктує та примушує
Karas Gallery
Серію робіт художник присвятив рефлексіям на явище балету, як на рафінований вид мистецтва, який водночас є і одним з найдревніших ритуалів, і синтетичним видом мистецтва, як ідеальна дія ідеальних людей, як частина не тільки Мистецтва але й Політичної історії