На екскурсії «Про самобутність і оригінальність індивідуальної манери Аксініна» ви почуєте: як ми оцінюємо внесок Аксініна в мистецтво? Як його мистецтво виглядає в контексті світових тенденцій? Як його творчість здатна змінити наш погляд на українське мистецтво другої половини ХХ ст
Коли рисунок почали цінувати нарівні з живописом, і як на око відрізнити сепію від соусу і сангіни розповість завідувач відділу графіки НХМУ Данило Нікітін
Дослідження нейробіологів свідчать, що глядачів найбільше цікавить зображення людини. Втім, середовище, в якому зображена людина часом розповідає про неї більше, аніж власне емоції. Чому так відбувається і як «читати» портрети XIX століття - на лекції
Стрічка про легендарного львівського графіка побудована на розповідях знайомих Олександра Аксініна, дослідниках його творчості, художників, культорологів та мистецтвознавців
Дискусія за участю Івони Люби, історикині мистецтва з Варшави, розпочне низку подій, присвячену польському авангарду та зв’язкам між польським та українським мистецтвом у ХХ столітті. Нагодою для дискусії стане презентація двох останніх книг Івони Люби
На авторській екскурсії мистецтвознавиця Ann Yurchenko розповість про еволюцію графіки Аксініна та ті літературні джерела, без яких навіть сучасному глядачеві неможливо дешифрувати прихований зміст робіт художника
Художня колекція, яку збирало не одне покоління цієї відомої родини, свого часу змагалась з колекціями князів Рєпніних, графів Милорадовичів, качанівських поміщиків Тарновських. Хто збирав колекцію та які легенди пов’яані із Ґалаґанами - на лекції наукової співробітниці НХМУ Алли Зверховської
Документи, будівлі, матеріальні речі є свідченнями кожної епохи, але якнайяскравіше образи часів, що вже минули, зберігає мистецтво
Під час відкриття виставки «Обличчя 1970-х», відбудеться церемонія передачі до фондів музею 18 робіт українських художників-семидесятників і презентація Олени Голуб «Свято непокори та будні андеграунду»
Не часто побачиш Олену Грозовську – мистецтвознавицю, художницю, лідерку гурту «Grozovska band» - у ролі музейного гіда. Але тепер Олена - співкураторка виставки «Лабіринти Аксініна», тож у неділю вона представить своє розуміння творчості львівського графіка-інтелектуала
Як відрізнити оригінал від підробки? Як визначити авторство анонімного твору та куди для цього необхідно звертатися? Про ці та інші тонкощі реставрації, а також про історію реставраційної справи в Україні йтиметься на суботній лекції
Як провідний жанр українського мистецтва цього часу, пейзаж підпорядковує собі побутову та історичну картину. Розмаїття живописних манер та творчих пошуків художників наприкінці ХІХ століття робить пейзаж однією з найцікавіших сторінок українського мистецтва
По смерті мистця саме львів’яни зберігали пам’ять про нього та популяризували творчість художника, хоча його перша незалежна виставка відбулася у Хмельницькому художньому музеї у 1992 році завдяки київській журналістці Аллі Ботановій
Хто тільки не намагався проілюструвати книгу Льюїса Керрола «Аліса в Країні Див». Сальвадор Далі, Туве Янссон, Мервін Пік і, звісно, Олександр Аксінін були серед тих, хто намагався спіймати Чеширського Кота, Курзу-Верзу і навіть Снарка. І на лекції Ви почуєте історію ілюстрування цієї книги
Історія об’єднання родинних колекцій Розумовських, Волконських і Рєпніних не менш захоплива і детективна, аніж долі самих власників, тож лекцію присвячено часам розквіту колекціонування та знаменитим меценатам минулого
У ХІХ ст. цікавість до побуту і повсякденного життя спонукала художників майже фотографічно фіксувати життя навколо. Сьогодні ми не одразу й розгадаємо, які предмети та деталі там зображені, але, наприклад, для кінематографу чи письменників твори побутового жанру є чи не найціннішим джерелом для роботи
Процес створення графічного твору - це мистецтво в дії. Художниці Крістіна Ярош та Анна Ходькова розкажуть про всі тонкощі техніки офорту та продемонструють як народжується «найдемократичніший» вид мистецтва
У трьох розділах книги зібрано майже всі твори Аксініна - від пошуків учнівського періоду до зрілих робіт в техніках офорту і акварелі, а також ескізи і уривки з листів і щоденників
Лекція присвячена основним технікам виготовлення ікон — енкаустичній, мозаїчній, темперній, олійній тощо. Після неї слова на кшталт левкас, асист, карнація та позем більше не становитимуть для вас таємниці
Художні роботи Шевченка існують у вимірі до, під час і після навчання в Імператорській академії мистецтв, а техніки охоплюють діапазон від невимушених акварелей та сепій до кропітких офортів і олійного живопису