Виставка Руслана Перекучі «Білий квадрат, жовтий хрест, крапка»

Виставка Руслана Перекучі «Білий квадрат, жовтий хрест, крапка»

08 листопада 2017 - 28 листопада 2017

Центр сучасного мистецтва M17 (вул. Антоновича, 102-104)

facebook

Шоковою терапією в чернігівських художніх колах, відданих реалізму, стала творчість Руслана Перекучі. Митець пройшов шлях осягнення мистецтва від колекціонера до митця. Ще з початку 1990-х він спілкувався із нонконформістами-дисидентами Одеси, Харкова, концептуалістами Москви, і цей досвід не минувся дарма. Плюсом до того було закінчення курсу малюнку та живопису при відомій Третьяковській галереї.

Неквапливий, нордично-неповороткий, байдужий до всього, що не стосується особисто його, тип полісянина був виведений з рівноваги, розбурханий іронічними, саркастичними, каламбурними, метафоричними, філософськими творами Руслана з його першої персональної виставки «Phenomenon.Idea».

Художник з’явився в той момент, коли люди перестали емоційно сприймати дійсність, коли виявилося, що передчуття змін в силу карколомних подій в Україні хибне і «Реальність не змінюється». Після перших вражень від творів приходить розуміння надлишкової зашлакованості нашої свідомості старими світоглядними позиціями: ідеологічними, політичними, побутовими штампами, стереотипами, що не дозволяють рухатися вперед.

Семантика простих геометричних фігур, форма квадрата як ідеального засобу організації врівноваженої світобудови, як грані між світами, репрезентації загадкових сутностей, що утримують полотна між містичною реальністю та нефігуративом, діалозі раціональності форми та барв – все це притаманне полотнам митця.

Митець змінює традиційні виміри прадавніх архетипів-символів Крапки і Хреста, граючи зі змістами, деміфологізуючи та десакралізуючи їх зміст. Знаки, що зорієнтовані на асоціативний рівень, насамперед, на складні і непередбачувані алюзії, які можуть виникнути тільки на рівні несвідомого є відносними, оскільки і зовнішній світ є ілюзорним, фантомним. Традиційно

Втім, слід пам’ятати, що зміст постмодерністського твору виникає лише в акті його безпосереднього сприймання. Перенесення акценту з творчості автора на творчість глядача потребує інтелектуальної здатності до інтерпретації, до розуміння множинності сенсів візуального образу-тексту.

Реклама на сайті

Реклама на сайті

Знайдіть свою подію

Календар подій

Коментарі

вверх