Виставка Ігора Селеменєва і Андрія Підлісного «Навколо порожнечі»

Виставка Ігора Селеменєва і Андрія Підлісного «Навколо порожнечі»

25 жовтня 2018 - 08 листопада 2018

Галерея «Речовий доказ» (вул. Рейтарська, 8б)

facebook

Назва виставки – непряма цитата мистецтвознавчої гіпотези про те, що після Малевича і Дюшана мистецтво перетворилося на танок навколо порожнечі. Художники вибудовують власне висловлювання на межі цієї порожнечі. Вони максимально віддаляються від соціально-політичних смислів, але захоплюються діалогом із культурним контекстом людської цивілізації.

Об’єднавчий мотив цього дуету – єдність простору, методу і сенсу. Обидва художники працювали у сфері декоративно-ужиткового жанру, а тепер звернулися до чистого мистецтва. Роблять це з ідеалізмом: копіюють жест самовилучення середньовічного автора, який не уявляв себе суб’єктом творчого висловлювання. Власні роботи вони подають, максимально відсторонюючи себе від діалогу і заперечуючи можливість особистого коментування.

Ігор Селеменєв і Андрій Підлісний – приклад цехової кооперації художників, які співіснують в одній студії і обмінюються творчими методами. Обидва працюють з монохромною літографією і називають себе «чорноробами». Андрій вручну видруковує свої роботи на офсетному станку. Ігор віддає перевагу офсетній фарбі. Для виставки він сканує свої роботи, і у збільшеному пікселізованому вигляді друкує на повсті, пивному картоні і крафтовому папері.

Однією з частин виставки стане спільна серія «Muddy plates» (брудні пластини): на надрукованій графіці Андрія дописуються фрагменти картин Ігора.

«Тотальна самотність перед безмежним» – тема, що об`єднує монохромний світ виставки.
Андрій реалізує її в серії графіки, що базується на геометрії чистих ліній. Тут роботи із серії «Планетарні трони» із солярними і міфологічними символами і «Монохорд». Лінійні проекції другої серії – це цитати піфагорейської теорії і назва однострунного музичного інструмента, яким у середньовіччі вимірювали акустику.

Ігор займається фігуративним живописом, який найменше наслідує реалістичну манеру. Міфологічні фігури розкладаються на хаотичні дрібні частинки типографської фарби. Лінія буття розчиняється на папері, сюжет деформується до абстракції.

Куратор: Олег Соснов

Реклама на сайті

Реклама на сайті

Знайдіть свою подію

Календар подій

Коментарі

вверх